Recenzie | Restaurant Pizza Dominium

Cum sa multumesti clientul? sau: ASA DA!



Pizza Dominium
Intr-un post anterior v-am "amenintat" ca voi povesti si despre locurile unde imi place sa mananc. Inca nu am ajuns in locul preferat mie dar va voi povesti astazi despre un restaurant-pizzerie care mi-a lasat o impresie buna.
Voi vorbi despre Pizza Dominium. Am fost la ei marti seara si ce pot spune? Impresionant! 
Locatia: foarte buna, la strada, cu acces direct ( probleme cu parcarea .... dar, asa e in tot Bucurestiul ), are spatii delimitate pentru fumatori si nefumatori ( foarte bun lucru ), este foarte bine ventilat.
Imediat la intrare, am fost intampinati de o domnisoara draguta care ne-a condus la o masa. Ne-a urat de toate, ne-a adus meniul, ne-a facut recomandari, mi-a raspuns la TOATE intrebarile mele ( doar ma stiti: carcotasa si vesnic nemultumita ), ne-a luat comanda si a disparut. Spre surprinderea mea: bauturile au venit incredibil de repede, la fel si mancarea. Si nota de plata a venit la fel de repede :)) 

Ce mi-a placut? 
Pai sa vedem: modul de intampinare, rapiditatea servirii, decorul ( dragut, nu extraordinar dar suficient de primitor ), linistea din restaurant ( desi nu era gol ) si mai ales: atitudinea celei care ne-a servit ( tot timpul zambitoare si cu foarte multa rabdare :D ), mancarea a fost buna si proaspata si vinul casei.....a fost delicios.

Ce nu mi-a placut?
Un minus este modalitatea prin care ajungi la toalete ( undeva pe niste scari la etaj ) si faptul ca dupa iesirea din restaurant, hainele imi miroseau a mancare :( ( asta e lucrul pe care il urasc de-a dreptul ).

O foarte mare bila alba: ofertele speciale pentru utilizatorii de Facebook. Ii felicit pentru asta si poate voi accepta si eu voucherul lor.

P.S. mi-as fi dorit ca aceeasi atitudine si buna-vointa sa o regasesc si la restaurantul de la Obor ( cele doua experiente ale mele de acolo nu au fost asa grozave ). Poate o verificare mai stricta a personalului din toate restaurantele, ar fi de bun augur pentru business ).



0 comments:

Post a Comment

Carcoteste: