Nemultumiri


Ei bine, la momentul asta toata lumea trece printr-o perioada de criza, sau mai bine spus tensiune. Cu totii cautam metode de economisire, asteptam reducerile si am devenit mai chibzuiti.
Nemultumita-carcotasa este indignata ca "unii" profita de situatia in care ne aflam prin metode mai putin corecte.

Ca de exemplu:
- tot mai multi angajatori din domeniul privat, fac restructurari si in acelasi timp angajari;
- au crescut impozitele;
- a crescut TVA-ul;
- nivelul de trai a scazut.
In aceste conditii, vin marii "vanzatori" si ne provoaca la shopping cu tot felul de reduceri. Nu ca asta este rau! Doar ca aceste reduceri sunt conditionate de diverse ( cumperi doua - primesti unul la juma' de pret; reducere 10%; voucher de "n"lei, etc ).
Nemultumirea mea pleaca de la neincrederea pe care o am vis-a-vis de aceste reduceri. De ce nu demonstreaza ca aceste reduceri au la baza un pret mare?
Exemplu: Un mare magazin de pantofi, afiseaza o reducere de 40% la un produs. Exista pe eticheta pretul vechi, taiat, apoi pretul nou - redus. Problema mea este ca: in urma cu o saptamana pretul nou redus era pretul de vanzare fara reducere!!! Si asta ma infurie! ( nu mi-a trecut prin cap sa pozez inainte si dupa, nu ma asteptam sa aiba un asa mare curaj sa minta cu eticheta ).

Acestea fiind spuse, incepand de azi, voi poza si comenta toate asa zisele reduceri!

Sursa imaginii

1 comentarii:

Iulia spunea...

Asa sa faci! Asteptam cu nerabdare carcotelile tale!
In alta ordine de idei, cand te mai vedem si noi la fata?

Trimiteți un comentariu

Carcoteste: